Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice = Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic : disertační práce

Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které defi...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Roubalíková, Jana, 1981- (Dissertant)
Corporate Author Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors Kloudová, Jitka, 1962- (Thesis advisor)
Format Book
LanguageCzech
Published Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014
SeriesDoctoral thesis summary
Subjects
Online AccessOnline verze
Physical Description203 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm

Cover

More Information
Summary:Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které definovali vědci S. Schwartz, R. W. Pollay, G. Hofstede a další. Jedním z cílů disertační práce bylo provést komparaci vzájemných vazeb mezi hodnotovou orientací obyvatel ČR a skutečností, která se odráží v tiskové reklamě. Disertační práce si také kladla za cíl zjistit, jaké reklamní apely, informační obsah, strategie sdělení, formát sdělení a způsob realizace, se vyskytuje v tiskové reklamě v České republice. Hlavním cílem disertační práce bylo charakterizovat, které reklamní apely v tiskové reklamě jsou nejvhodnější pro spotřebitele v České republice a navrhnout fungující apely pro čtyři věkové skupiny a také zvlášť pro muže i ženy pro tiskovou reklamu s využitím hodnotové orientace ČR.
Item Description:"Studijní program: Ekonomika a management, studijní obor: Management a ekonomika"
Bibliography:Obsahuje bibliografii
Physical Description:203 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm