Marketing : přístup k marketingovému řízení

Kniha se zabývá marketingovým řízením z procesního hlediska, zdůrazňuje přístup ke strategickému marketingovému řízení a strategická východiska. Řeší otázky marketingového prostředí, uvádí vybrané metody marketingové situační analýzy a analýzu spotřebních trhů. Publikace provází cíleným marketingem...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Paulovčáková, Lucie (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2015
Edition: Vydání I.
Subjects:
ISBN: 9788074521171
Physical Description: 288 stran : ilustrace ; 24 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03199nam a2200541 i 4500
001 82959
003 CZ ZlUTB
005 20190826011432.0
007 ta
008 150921s2015 xr a e p 000 0 cze
015 |a cnb002732048 
020 |a 9788074521171  |q (vázáno) 
035 |a (OCoLC)928740624 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 658.8:005  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Paulovčáková, Lucie  |7 mzk2007390641  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing :  |b přístup k marketingovému řízení /  |c Lucie Paulovčáková 
250 |a Vydání I. 
264 1 |a Praha :  |b Univerzita Jana Amose Komenského,  |c 2015 
300 |a 288 stran :  |b ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografie 
520 |a Kniha se zabývá marketingovým řízením z procesního hlediska, zdůrazňuje přístup ke strategickému marketingovému řízení a strategická východiska. Řeší otázky marketingového prostředí, uvádí vybrané metody marketingové situační analýzy a analýzu spotřebních trhů. Publikace provází cíleným marketingem a pojednává jednotlivé nástroje marketingového mixu s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci a nové trendy v ní. Marketing je v publikaci rozebírán z taktického i strategického hlediska, obsahuje moderní a aktuální poznatky včetně řady příkladů a užitečných kontrolních seznamů. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
520 |a Publikace nabízí vstup do problematiky marketingu, ukazuje jeho provázanost s managementem v organizaci a význam marketingového výzkumu. 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový management  |7 ph115229  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing management  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 25 
993 |a 201512  |b 4 
993 |a 201512  |b 22 
998 |a 006763468 
999 |c 82959  |d 82959 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138PAULOVČÁKOVÁL  |7 0  |8 BOOK  |9 136844  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2015-12-08  |l 1  |o 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.  |p 420010163807  |r 2020-05-11  |s 2020-03-10  |v 319.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138PAULOVČÁKOVÁL  |7 0  |8 BOOK  |9 136845  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2015-12-08  |l 32  |m 13  |o 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.  |p 420010163808  |r 2024-04-24  |s 2024-04-09  |v 319.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 339138PAULOVČÁKOVÁL  |7 0  |8 BOOK  |9 136846  |a UTBZL  |b UTBUH  |c 006  |d 2015-12-08  |l 32  |m 11  |o 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.  |p 420010163809  |q 2024-05-27  |r 2024-03-27  |s 2024-03-27  |v 319.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138PAULOVČÁKOVÁL  |7 0  |8 BOOK  |9 136847  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2017-01-10  |l 1  |m 7  |o 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.  |p 420010168571  |q 2024-10-14  |r 2019-08-26  |v 319.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08