Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice = Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic : teze disertační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Roubalíková, Jana, 1981- (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors: Kloudová, Jitka, 1962- (Thesis advisor)
Format: Book
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014
Series: Doctoral thesis summary
Subjects:
ISBN: 9788074544552
Physical Description: 40 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02501cam a2200589 a 4500
001 79947
003 CZ ZlUTB
005 20190826010904.0
007 ta
008 141124s2014 xr a f m 000 0 cze
015 |a cnb002648989 
020 |a 9788074544552  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)904579471 
040 |a BOA001  |b cze  |d OLA001  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 316.752  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Roubalíková, Jana,  |d 1981-  |7 mzk2015856986  |4 dis 
245 1 0 |a Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice =  |b Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic : teze disertační práce /  |c autor Jana Roubalíková ; školitel Jitka Kloudová 
246 3 1 |a Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2014 
300 |a 40 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Doctoral thesis summary 
500 |a "Studijní program: Ekonomika a management, studijní obor: Management a ekonomika" 
500 |a 30 výt. 
502 |a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2014 
504 |a Obsahuje bibliografie 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a hodnotová orientace  |7 ph117202  |z Česko  |2 czenas 
650 0 9 |a advertising  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a value orientation  |z Czechia  |2 eczenas 
653 0 |a tisková reklama  |a reklama v tisku 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
700 1 |a Kloudová, Jitka,  |d 1962-  |7 xx0000929  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disertační práce 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
993 |a 201507  |b 4 
901 |f [1. vyd.]  |o 20150213 
998 |a 006526890 
999 |c 79947  |d 79947 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KROUBALÍKOVÁJ  |7 0  |8 MANUS  |9 134420  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2015-07-09  |o K/ROUBALÍKOVÁ,J.  |p 420010159347  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100430  |y 01