Luxury brand marketing: consequence of Chinese consumer behavior = Marketing luxusních značek: konsekvence chování čínských spotřebitelů : doctoral thesis summary

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Guo, Yiying, 1982- (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Book
Language: English
Published: Zlín : Tomas Bata University, 2014
Series: Doctoral thesis summary
Subjects:
ISBN: 9788074544613
Physical Description: 44 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02657cam a2200649 a 4500
001 79652
003 CZ ZlUTB
005 20240829155025.0
007 ta
008 141209s2014 xr a f m 000 0 eng
015 |a cnb002649507 
020 |a 9788074544613  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)904579574 
040 |a BOA001  |b cze  |d ZLD002 
041 0 |a eng  |b cze  |b eng 
043 |a a-cc--- 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.62-021.479  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a (510)  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Guo, Yiying,  |d 1982-  |7 mzk2014823187  |4 dis 
245 1 0 |a Luxury brand marketing: consequence of Chinese consumer behavior =  |b Marketing luxusních značek: konsekvence chování čínských spotřebitelů : doctoral thesis summary /  |c author Yiying Guo; supervisor Miloslava Chovancová 
246 3 1 |a Marketing luxusních značek: konsekvence chování čínských spotřebitelů 
260 |a Zlín :  |b Tomas Bata University,  |c 2014 
300 |a 44 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Doctoral thesis summary 
500 |a Studijní program P 6208 Ekonomika a management 
500 |a 30 výt. 
502 |a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2014 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
546 |a Anglická a česká resumé 
650 0 7 |a luxusní zboží  |7 ph241125  |z Čína  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Čína  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
650 0 9 |a luxuries  |z China  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z China  |2 eczenas 
650 0 9 |a strategic marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand management  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disertační práce 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 
992 |a BK  |b SK 
901 |f [1st ed.]  |o 20150212 
998 |a 006520919 
999 |c 79652  |d 79652 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KGUOY  |7 0  |8 MANUS  |9 134399  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2015-07-08  |o K/GUO,Y.  |p 420010159364  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100430  |y 01