Contemporary brand management

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Johansson, Johny K. (Author), Carlson, Kurt A., 1968- (Author)
Format: Book
Language: English
Published: Thousand Oaks : SAGE, c2015
Subjects:
ISBN: 9781452242873
978-1-4833-1196-8
Physical Description: xi, 259 s. ; il. : 24 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01739cam a2200385 a 4500
001 77164
003 CZ ZlUTB
005 20240829154629.0
007 ta
008 130826s2015 xxua e bp 001 0 eng
020 |a 9781452242873  |q (brož.) 
020 |z 978-1-4833-1196-8  |q (web pdf) 
040 |a DLC  |b cze  |c DLC  |d ZLD002 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a 005.21  |2 MRF 
080 |a (07)  |2 MRF 
100 1 |a Johansson, Johny K.  |7 xx0049655  |4 aut 
245 1 0 |a Contemporary brand management /  |c Johny K. Johansson, Kurt A. Carlson 
260 |a Thousand Oaks :  |b SAGE,  |c c2015 
300 |a xi, 259 s. ;  |b il. :  |c 24 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
505 0 |a Branding fundamentals -- How brands work -- Brand equity and brand value -- Brand positioning -- Building a new brand -- Branding strategies -- Managing an established brand -- Brand extension -- International brand expansion -- Brand acquisition and portfolios -- New branding applications -- Summary and new extensions -- References 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický management  |7 ph116291  |2 czenas 
650 0 9 |a brand management  |2 eczenas 
650 0 9 |a strategic planning  |2 eczenas 
655 7 |a učební texty  |7 fd133599  |2 czenas 
655 9 |a educational texts  |2 eczenas 
700 1 |a Carlson, Kurt A.,  |d 1968-  |7 utb2014848008  |4 aut 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
999 |c 77164  |d 77164 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005JOHANSSONJK  |7 0  |8 BOOK  |9 133207  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2015-04-20  |o 005/JOHANSSON,J.K.  |p 420010157090  |r 2019-08-26  |v 1762.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 01