Niche envy marketing discrimination in the digital age

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Turow, Joseph.
Format: eBook
Language: English
Published: Cambridge, Mass. : MIT Press, c2006.
Subjects:
ISBN: 9780262257114
Physical Description: 1 online zdroj (viii, 225 p.)

Cover

Table of contents

LEADER 01629cam a2200337 a 4500
001 74819
003 CZ ZlUTB
005 20240911212210.0
006 m d
007 cr un
008 051219s2006 mau sb 001 0 eng c
020 |a 9780262257114  |q (ebook) 
035 |a (OCoLC)73804933  |z (OCoLC)568000704  |z (OCoLC)648225658  |z (OCoLC)722565559 
040 |a COO  |b eng  |c COO  |d N$T  |d YDXCP  |d UV0  |d SFB  |d IDEBK  |d OCLCQ  |d DKDLA  |d CCO  |d E7B  |d NNM  |d OCLCQ  |d B24X7  |d OCLCQ  |d OCLCO  |d TEFOD  |d OCLCQ  |d IEEEE  |d OCLCF  |d NLGGC  |d OCLCO 
100 1 |a Turow, Joseph. 
245 1 0 |a Niche envy  |h [elektronický zdroj] :  |b marketing discrimination in the digital age /  |c Joseph Turow. 
260 |a Cambridge, Mass. :  |b MIT Press,  |c c2006. 
300 |a 1 online zdroj (viii, 225 p.) 
504 |a Includes bibliographical references (p. [193]-215) and index. 
506 |a Plný text je dostupný pouze z IP adres počítačů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně nebo vzdáleným přístupem pro zaměstnance a studenty univerzity 
650 0 |a Consumer profiling. 
650 0 |a Market segmentation. 
650 0 |a Marketing  |x Technological innovations. 
650 0 |a Customer services  |x Technological innovations. 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
655 9 |a electronic books  |2 eczenas 
776 0 8 |i Print version:  |a Turow, Joseph.  |t Niche envy.  |d Cambridge, Mass. : MIT Press, c2006  |z 0262201658  |w (DLC) 2005058409  |w (OCoLC)62738704 
856 4 0 |u https://proxy.k.utb.cz/login?url=http://ieeexplore.ieee.org/xpl/bkabstractplus.jsp?bkn=6267348  |y Plný text 
992 |a BK  |c EBOOK-TN  |c MITPRESS 
999 |c 74819  |d 74819 
993 |x NEPOSILAT  |y EIZ