Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou

Kniha rozebírá nové možnosti, které zákazníci mají díky internetu. Vysvětluje podstatu "skvělých" služeb i designu služeb, přehled jednotlivých kroků v procesu navrhování nových služeb nebo poradí, jak čelit odmítnutí návrhů. Hlavní náplň představuje přehled jednotlivých nástrojů pro zlepš...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hazdra, Adam (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2013
Edition: 1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788024747118
Physical Description: 160 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03993cam a2200589 a 4500
001 67391
003 CZ ZlUTB
005 20240829152224.0
007 ta
008 130225s2013 xr a e f 000 0 cze
015 |a cnb002443604 
020 |a 9788024747118  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)842344251 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001  |d ZLD002 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 338.46  |2 MRF 
080 |a 005  |2 MRF 
080 |a 330.341.1  |2 MRF 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a (0.062)  |2 MRF 
245 0 0 |a Skvělé služby :  |b jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou /  |c Adam Hazdra ... [et al.] 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2013 
300 |a 160 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 9 |a Kniha rozebírá nové možnosti, které zákazníci mají díky internetu. Vysvětluje podstatu "skvělých" služeb i designu služeb, přehled jednotlivých kroků v procesu navrhování nových služeb nebo poradí, jak čelit odmítnutí návrhů. Hlavní náplň představuje přehled jednotlivých nástrojů pro zlepšování služeb (persony, safari službou, deníky, business case, lean canvas, mapa kontaktních míst, metoda bi-zón, prototypování a cesta službou), jejich stručná charakteristika, výhody a nevýhody nebo praktické rady ohledně využití. Text je doplněn různými příklady. 
650 0 7 |a služby  |7 ph116190  |2 czenas 
650 0 7 |a management  |7 ph115217  |2 czenas 
650 0 7 |a inovace  |7 ph121118  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 9 |a service industries  |2 eczenas 
650 0 9 |a management  |2 eczenas 
650 0 9 |a innovations  |2 eczenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
655 7 |a populárně-naučné publikace  |7 fd131864  |2 czenas 
655 9 |a popular works  |2 eczenas 
700 1 |a Hazdra, Adam  |7 mzk2013753508  |4 aut 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Grada Publishing 
992 |a BK  |b SK  |d 34 
901 |b 9788024747118  |f 1. vyd.  |o 20130409 
999 |c 67391  |d 67391 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005SKVĚLÉ  |7 0  |8 BOOK  |9 121978  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2013-05-07  |o 005/SKVĚLÉ  |p 420010148867  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005SKVĚLÉ  |7 0  |8 BOOK  |9 121979  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2013-05-07  |l 21  |m 7  |o 005/SKVĚLÉ  |p 420010148866  |r 2024-04-16  |s 2024-04-05  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005SKVĚLÉ  |7 0  |8 BOOK  |9 121980  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2013-08-07  |l 18  |m 2  |o 005/SKVĚLÉ  |p 420010149865  |q 2025-03-26  |r 2025-01-16  |s 2025-01-16  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 005SKVĚLÉ  |7 0  |8 BOOK  |9 121981  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2013-05-21  |l 3  |m 3  |o 005/SKVĚLÉ  |p 420010148987  |r 2024-11-04  |s 2024-06-18  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup; Převod FaME: Pavla Staňková, 31.8.2023  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005SKVĚLÉ  |7 0  |8 BOOK  |9 121982  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2013-07-24  |l 1  |m 1  |o 005/SKVĚLÉ  |p 420010149893  |r 2024-05-27  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup; převod FAME Otrusinová Milana 27.5.2024  |x 20100831  |y 05 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005SKVĚLÉ  |7 0  |8 BOOK  |9 121983  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2014-01-24  |l 1  |m 1  |o 005/SKVĚLÉ  |p 420010152531  |q 2028-12-31  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005SKVĚLÉ  |7 0  |8 BOOK  |9 121984  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 012  |d 2013-06-27  |l 1  |m 1  |o 005/SKVĚLÉ  |p 420010149456  |q 2028-12-21  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005SKVĚLÉ  |7 0  |8 BOOK  |9 121985  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 012  |d 2014-01-20  |l 1  |m 3  |o 005/SKVĚLÉ  |p 420010151204  |q 2027-12-31  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005SKVĚLÉ  |7 0  |8 BOOK  |9 121986  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 012  |d 2014-11-06  |l 1  |m 3  |o 005/SKVĚLÉ  |p 420010156884  |q 2027-12-31  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005SKVĚLÉ  |7 0  |8 BOOK  |9 121987  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 012  |d 2017-01-03  |l 1  |m 2  |o 005/SKVĚLÉ  |p 420010168449  |q 2025-12-31  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08