Brand management in the fast food industry: a cultural perspective of the branding strategies of firms, and the behaviour of consumers in the Czech Republic and Ghana = Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspetiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně : doctoral thesis summary

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Asamoah, Emmanuel Selase (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Book
Language: English
Published: Zlín : Tomas Bata University, 2012
Series: Doctoral thesis summary
Subjects:
ISBN: 9788074541957
Physical Description: 40 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03179cam a2200709 a 4500
001 67353
003 CZ ZlUTB
005 20190826004603.0
007 ta
008 120903s2012 xr a f m 000 0 eng
015 |a cnb002395419 
020 |a 9788074541957  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)817049423 
040 |a BOA001  |b cze  |d ZLD002 
041 0 |a eng  |b cze 
043 |a e-xr---  |a f-gh--- 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 640.433  |2 MRF 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a 316.72/.75  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 658.8:005  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (667)  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Asamoah, Emmanuel Selase  |7 mzk2012698598  |4 dis 
245 1 0 |a Brand management in the fast food industry: a cultural perspective of the branding strategies of firms, and the behaviour of consumers in the Czech Republic and Ghana =  |b Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspetiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně : doctoral thesis summary /  |c author Emmanuel Selase Asamoah ; supervisor Miloslava Chovancová 
246 3 1 |a Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně 
260 |a Zlín :  |b Tomas Bata University,  |c 2012 
300 |a 40 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Doctoral thesis summary 
500 |a "Study programme P 6208 Economics and Management" 
500 |a 30 výt. 
502 |a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2012 
504 |a Obsahuje bibliografie 
546 |a České resumé 
650 0 7 |a rychloobslužné restaurace  |7 ph125371  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |x kulturní aspekty  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Ghana  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový management  |7 ph115229  |2 czenas 
650 0 9 |a fast food restaurants  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand management  |x cultural aspects  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z Ghana  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing management  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disertační práce 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 
992 |a BK  |b SK  |d 1 
993 |a 201305  |b 4 
901 |f [1st ed.]  |o 20120918 
998 |a 005457509 
999 |c 67353  |d 67353 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KASAMOAHES  |7 0  |8 MANUS  |9 121915  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2013-05-02  |l 1  |o K/ASAMOAH,E.S.  |p 420010148327  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100831  |y 01