Přestupná / konečná 2 : Ústav marketingových komunikací, Komunikační agentura 2008/2009 = Department of Marketing Communications, Communication Agency 2008/2009

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janíková, Jana, 1960- (Author)
Corporate Authors: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav marketingových komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Format: Book
Language: Czech
English
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, [2010]
Subjects:
ISBN: 9788073189204
Physical Description: [48] s. : barev. il. ; 17 x 21 cm

Cover

Table of contents

Status Description Location Call Number
Status
30 days
Description

Location
Open access collection Call Number 659/PŘESTUPNÁ
Status
In house loan
Description

Location
Study room - 3rd floor Call Number 659/PŘESTUPNÁ

Status Description Location Call Number
30 days Open access collection 659/PŘESTUPNÁ
In house loan Study room - 3rd floor 659/PŘESTUPNÁ