Reklama, propagace a marketingová komunikace

Příručka shrnuje základní informace o efektivním programu reklamní, propagační a marketingové komunikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Clow, Kenneth E. (Author), Baack, Donald (Author)
Other Authors: Paulíny, Vladimír (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : Computer Press, 2008
Edition: Vyd. 1.
Subjects:
ISBN: 9788025117699
Physical Description: xx, 484 s. : barev. il. ; 30 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Příručka shrnuje základní informace o efektivním programu reklamní, propagační a marketingové komunikace
Úspěšná forma komunikace vychází z radikální syntézy všech aspektů firemního marketingového úsilí s cílem zaměřit se na jediné sdělení. Vznikne tak jednolitý a jasný hlas, který dokáže překonat nejednotnost mnohých reklamních a marketingových taktik. Z tohoto ideového východiska autoři intepretují koncepci reklamy, propagace a marketingové komunikace
Item Description: Přeloženo z angličtiny
Terminologické slovníky
Obálkové podnázvy: Firemní image a řízení značky -- strategie sdělení -- nákupní chování -- podpora prodeje -- způsoby hodnocení marketingových programů
Bibliography: Obsahuje bibliografie a rejstříky
ISBN: 9788025117699