Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky

Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lehtinen, Jarmo (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2007
Edition: 1. vyd.
Series: Expert (Grada)
Subjects:
ISBN: 9788024718149
Physical Description: 158 s. : il. ; 25 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03410cam a2200493 a 4500
001 33754
003 CZ ZlUTB
005 20190826000324.0
007 ta
008 070816s2007 xr a e f 000 0 cze
020 |a 9788024718149  |q (váz.) 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001  |d ZLD002 
041 1 |a cze  |h eng  |h fin 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Lehtinen, Jarmo  |7 xx0000266  |4 aut 
245 1 0 |a Aktivní CRM :  |b řízení vztahů se zákazníky /  |c Jarmo R. Lehtinen ; [přeložila Alena Svozilová] 
246 1 |i Název na rubu tit. s.:  |a Aktivní CRM - řízení vztahů se zákazníky 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2007 
300 |a 158 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
490 1 |a Expert 
500 |a Přeloženo z anglického překladu finského originálu 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 9 |a Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. Původní CRM bylo nástrojem intenzifikace, avšak druhá generace již zahrnovala všestranně zaměřený zákaznický informační systém. Tento stupeň vývoje umožnil použití informací pro různé simulace a předpovědi budoucího chování zákazníků. 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks, manuals, etc  |2 eczenas 
765 0 |t Asiakkuuksien aktiivinen johtaminen  |9 Česky 
830 0 |a Expert (Grada) 
910 |a ZLD002 
928 1 |a Grada Publishing 
992 |a BK  |b SK  |d 139 
999 |c 33754  |d 33754 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005LEHTINENJR  |7 0  |8 BOOK  |9 77629  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2007-10-22  |l 1  |o 005/LEHTINEN,J.R.  |p 420010111450  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005LEHTINENJR  |7 0  |8 BOOK  |9 77630  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2007-10-22  |l 34  |o 005/LEHTINEN,J.R.  |p 420010111446  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |y 05 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005LEHTINENJR  |7 0  |8 BOOK  |9 77631  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2007-10-22  |l 29  |m 4  |o 005/LEHTINEN,J.R.  |p 420010111447  |r 2021-04-26  |s 2021-01-04  |v 249.00  |w 2019-08-26  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005LEHTINENJR  |7 0  |8 BOOK  |9 77632  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2007-10-22  |l 34  |m 2  |o 005/LEHTINEN,J.R.  |p 420010111448  |r 2023-11-22  |s 2020-01-28  |v 249.00  |w 2019-08-26  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005LEHTINENJR  |7 0  |8 BOOK  |9 77633  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2007-10-22  |l 33  |o 005/LEHTINEN,J.R.  |p 420010111449  |r 2020-12-14  |s 2020-02-25  |v 249.00  |w 2019-08-26  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 005LEHTINENJR  |7 0  |8 BOOK  |9 77634  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2011-01-14  |l 12  |m 5  |o 005/LEHTINEN,J.R.  |p 420010135974  |r 2021-05-17  |s 2021-01-25  |v 269.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup, převod z FLKŘ Málek Zdeněk 15.4.2014;  |y 05 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 6588LEHTINENJR  |7 0  |8 BOOK  |9 77635  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2007-12-17  |l 1  |m 1  |o 658.8/LEHTINEN,J.R.  |p 420010112407  |q 2027-06-01  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 6588LEHTINENJR  |7 0  |8 BOOK  |9 77636  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2008-01-29  |l 1  |o 658.8/LEHTINEN,J.R.  |p 420010114399  |r 2019-08-26  |v 269.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup  |y 08