Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky

Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lehtinen, Jarmo (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2007
Edition: 1. vyd.
Series: Expert (Grada)
Subjects:
ISBN: 9788024718149
Physical Description: 158 s. : il. ; 25 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. Původní CRM bylo nástrojem intenzifikace, avšak druhá generace již zahrnovala všestranně zaměřený zákaznický informační systém. Tento stupeň vývoje umožnil použití informací pro různé simulace a předpovědi budoucího chování zákazníků.
Item Description: Přeloženo z anglického překladu finského originálu
Bibliography: Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN: 9788024718149