Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje]

Příručka shrnuje základní informace o jednotlivých oborech mezinárodního marketingového managementu v éře globalizace.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors Berndt, Ralph, 1947- (Author), Fantapié Altobelli, Claudia (Author), Sander, Matthias (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Brno : Computer Press, 2007
EditionVyd. 1.
SeriesPraxe manažera (Computer Press)
Business books (Computer Press)
Subjects
ISBN9788025116418
Physical Descriptionviii, 360 s. : il. ; 23 cm

Cover

More Information
Summary:Příručka shrnuje základní informace o jednotlivých oborech mezinárodního marketingového managementu v éře globalizace.
Item Description:Přeloženo z němčiny
Obsahuje rejstřík
ISBN:9788025116418
Physical Description:viii, 360 s. : il. ; 23 cm