Marketing v otázkách a odpovědích

Kniha amerického profesora na Kellogg School of Management, Northwestern University seznamuje čtenáře formou otázek a odpovědí s hlavními marketingovými pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), s marketingovým nástrojem, známým jako 4P - produkt, cena (price), místo (place), a propagac...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kotler, Philip, 1931- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : CP Books, 2005
Edition: Vyd. 1.
Subjects:
ISBN: 8025105180
Physical Description: iv, 130 s. ; 23 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Kniha amerického profesora na Kellogg School of Management, Northwestern University seznamuje čtenáře formou otázek a odpovědí s hlavními marketingovými pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), s marketingovým nástrojem, známým jako 4P - produkt, cena (price), místo (place), a propagace (promotion). Kniha dále hovoří o marketingovém plánování, organizaci a kontrole. Následuje výčet oblastí, v nichž se dá marketing využívat, včetně tzv. marketingu se sociální zodpovědností. - Předmětový rejstřík.
Shrnutí nejnovějších poznatků o marketingu malých, středních i mezinárodních podniků včetně marketingu internetového a marketingu se sociální odpovědností.
Item Description: Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
ISBN: 8025105180