Marketing research : using analytics to develop market insights

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors McDaniel, Carl, Jr., 1941- (Author), Gates, Roger H., 1942- (Author)
Format Book
LanguageEnglish
Published Hoboken, NJ : Wiley, [2021]
EditionTwelfth edition
Subjects
ISBN978-1-119-71631-0
Physical Descriptionxvii, 365 stran, 40 různě číslovaných stran : barevné ilustrace ; 26 cm

Cover

LEADER 00000aam a2200000 i 4500
001 114420
003 CZ ZlUTB
005 20251208100722.0
007 ta
008 211220t20212021xxua f p 001 0 eng d
020 |a 978-1-119-71631-0  |q (brožováno) 
040 |a PAD001  |b cze  |d ZLD002  |e rda 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a (075)  |2 MRF 
100 1 |a McDaniel, Carl,  |c Jr.,  |d 1941-  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing research :  |b using analytics to develop market insights /  |c Carl Mcdaniel, Jr., Roger Gates 
250 |a Twelfth edition 
264 1 |a Hoboken, NJ :  |b Wiley,  |c [2021] 
264 4 |a ©2021 
300 |a xvii, 365 stran, 40 různě číslovaných stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 26 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing research  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice  |7 fd133770  |2 czenas 
655 9 |a textbooks  |2 eczenas 
700 1 |a Gates, Roger H.,  |d 1942-  |7 vse2008485573  |4 aut 
910 |a ZLD002 
928 9 |a John Wiley & Sons 
942 |2 udc 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138MCDANIELC  |7 0  |8 BOOK  |9 188919  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2025-12-08  |l 0  |o 339.138/McDANIEL,C.  |p 420010200823  |r 2025-12-08 10:08:55  |v 2506.00  |w 2025-12-08  |x N:nákup  |y 01 
992 |a BK  |b SKNEW 
999 |c 114420  |d 114420