Operations management in the hospitality industry

From restaurants to resorts, the hospitality industry demands strong operations management to delight guests, develop employees, and deliver financial returns. This introductory textbook provides students with fundamental techniques and tools to analyse and improve operational capabilities of any ho...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors Szende, Peter (Editor), Dalton, Alec N. (Editor), Yoo, Michelle (Editor)
Format Electronic eBook
LanguageEnglish
Published Bingley, U.K. : Emerald Publishing Limited, 2021.
EditionFirst edition.
Subjects
Online AccessFull text
ISBN9781838675417
9781838675431
9781838675424
Physical Description1 online zdroj (xxii, 252 stran)

Cover

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 108347
003 CZ-ZlUTB
005 20251008112131.0
006 m o d
007 cr |n|||||||||
008 210603t20212021enk eop 000 0 eng d
999 |c 108347  |d 108347 
020 |a 9781838675417  |q (online) 
020 |a 9781838675431  |q (electronic bk.) 
020 |z 9781838675424 
035 |a (OCoLC)1253750751  |z (OCoLC)1255228910 
040 |a YDX  |b eng  |e rda  |c YDX  |d ER0  |d YDX  |d ER0  |d N$T  |d UKAHL  |d EBLCP  |d UKMGB  |d OCLCQ  |d OCLCO  |d OCLCQ 
072 7 |a 338.3/.4  |x Hospodářská a výrobní odvětví  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 640.4  |2 MRF 
080 |a 338.486  |2 MRF 
080 |a (0.034.2:08)  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
245 0 0 |a Operations management in the hospitality industry /  |c edited by Peter Szende, Alec N. Dalton and Michelle (Myongjee) Yoo. 
250 |a First edition. 
264 1 |a Bingley, U.K. :  |b Emerald Publishing Limited,  |c 2021. 
264 4 |c ©2021 
300 |a 1 online zdroj (xxii, 252 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
506 |a Plný text je dostupný pouze z IP adres počítačů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně nebo vzdáleným přístupem pro zaměstnance a studenty 
520 |a From restaurants to resorts, the hospitality industry demands strong operations management to delight guests, develop employees, and deliver financial returns. This introductory textbook provides students with fundamental techniques and tools to analyse and improve operational capabilities of any hospitality organization.- Resumé vydavatel 
590 |a Emerald Insight  |b Emerald All Book Titles 
650 0 7 |a pohostinství  |7 ph115776  |2 czenas 
650 0 7 |a management cestovního ruchu  |7 ph514345  |2 czenas 
650 0 9 |a catering trade  |2 eczenas 
650 0 9 |a tourism management  |2 eczenas 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a electronic books  |2 eczenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
700 1 |a Szende, Peter,  |e editor. 
700 1 |a Dalton, Alec N.,  |e editor 
700 1 |a Yoo, Michelle,  |e editor. 
776 0 8 |i Print version:  |z 9781838675431 
776 0 8 |i Print version:  |z 1838675426  |z 9781838675424  |w (OCoLC)1233166314 
856 4 0 |u https://proxy.k.utb.cz/login?url=https://www.emerald.com/insight/publication/doi/10.1108/9781838675417 
942 |2 udc 
992 |c EBOOK-TN  |c EMERALD 
993 |x NEPOSILAT  |y EIZ