Psychologie reklamy

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada Publishing, 2023
Edition: 5., rozšířené a aktualizované vydání
Series: Expert (Grada)
Subjects:
ISBN: 978-80-271-3654-4
Physical Description: 360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03132nam a2200553 i 4500
001 108046
003 CZ ZlUTB
005 20230429112320.0
007 ta
008 230403s2023 xr a f 001 0 cze
999 |c 108046  |d 108046 
015 |a cnb003510218 
020 |a 978-80-271-3654-4  |q (vázáno) :  |c Kč 549,00 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 159.98:659.1  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Vysekalová, Jitka,  |d 1941-  |7 jk01151219  |4 aut 
245 1 0 |a Psychologie reklamy /  |c Jitka Vysekalová a kolektiv 
250 |a 5., rozšířené a aktualizované vydání 
264 1 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2023 
300 |a 360 stran :  |b ilustrace (převážně barevné) ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Expert 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 2 |a Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy.  |b Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a psychologie reklamy  |7 ph158335  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 9 |a advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a psychology of advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in marketing  |2 eczenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
655 9 |a collective monographs  |2 eczenas 
830 0 |a Expert (Grada) 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |b SK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659VYSEKALOVÁJ  |7 0  |8 BOOK  |9 173892  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2023-04-24  |o 659/VYSEKALOVÁ,J.  |p 420010192820  |r 2023-04-24  |v 549.00  |w 2023-04-24  |x N: nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659VYSEKALOVÁJ  |7 0  |8 BOOK  |9 173893  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2023-04-24  |l 4  |m 2  |o 659/VYSEKALOVÁ,J.  |p 420010192819  |q 2025-01-06  |r 2024-11-19  |s 2024-11-19  |v 549.00  |w 2023-04-24  |x N: nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659VYSEKALOVÁJ  |7 0  |8 BOOK  |9 173894  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2023-04-24  |l 2  |m 3  |o 659/VYSEKALOVÁ,J.  |p 420010192818  |q 2024-12-13  |r 2024-11-13  |s 2024-11-13  |v 549.00  |w 2023-04-24  |x N: nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659VYSEKALOVÁJ  |7 0  |8 BOOK  |9 173895  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2023-04-24  |l 5  |m 3  |o 659/VYSEKALOVÁ,J.  |p 420010192817  |q 2024-12-16  |r 2024-11-15  |s 2024-11-15  |v 549.00  |w 2023-04-24  |x N: nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659VYSEKALOVÁJ  |7 0  |8 BOOK  |9 173896  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2023-04-24  |l 3  |m 4  |o 659/VYSEKALOVÁ,J.  |p 420010192821  |q 2025-01-06  |r 2024-11-19  |s 2024-11-19  |v 549.00  |w 2023-04-24  |x N: nákup;  |y 04