Ekonomika kultury

"Publikace představuje specifika ekonomického fungování kulturních institucí. V úvodu shrnuje základní principy trhu s kulturními statky a službami a popisuje různé strategie jejich financování. V dalších kapitolách autor analyzuje jednotlivá odvětví kultury a ukazuje, jak se přizpůsobují aktuá...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors Svoboda, František, Škarabelová, Simona
Format eBook
LanguageCzech
Published Brno Masarykova univerzita 2024
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessGet full text
ISBN8021096330
9788021096332

Cover

More Information
Summary:"Publikace představuje specifika ekonomického fungování kulturních institucí. V úvodu shrnuje základní principy trhu s kulturními statky a službami a popisuje různé strategie jejich financování. V dalších kapitolách autor analyzuje jednotlivá odvětví kultury a ukazuje, jak se přizpůsobují aktuálním hospodářským podmínkám a legislativním rámcům. Závěrečná část je věnována managementu a marketingu kulturních institucí. Učební text slouží jako ucelený průvodce ekonomikou kultury a bude cenný nejen pro studenty arts managementu, ale pro každého, kdo se zajímá o management kultury a umění."
ISBN:8021096330
9788021096332