Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima spol. s r.o

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hozíková, Pavla (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 69 s., 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01419ntm a22003857u 4500
001 zp993
041 |a cze 
100 1 |a Hozíková, Pavla  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima spol. s r.o 
246 |a Project of database marketing implementation in Impromat Klima company 
260 |c 2005 
300 |a 69 s., 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a databázový marketing 
653 |a data 
653 |a informace 
653 |a databáze 
653 |a databázový systém 
653 |a datový sklad 
653 |a database marketing 
653 |a data 
653 |a information 
653 |a database 
653 |a database management system 
653 |a data warehouse 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35816  |y Plný text v Digitální knihovně UTB