Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hoštácky, Ondrej (Dissertant)
Other Authors: Dudleston, Sally (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 66 s., 1 s. priloh

Cover

LEADER 01459ntm a22003857u 4500
001 zp9893
041 |a eng 
100 1 |a Hoštácky, Ondrej  |4 dis 
245 1 0 |a Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling 
246 |a Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling 
260 |c 2008 
300 |a 66 s., 1 s. priloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2010 
653 |a Analýza trhu 
653 |a Marketingový výskum 
653 |a on-line výskum 
653 |a Report 
653 |a panel zákazníkov 
653 |a dotazník 
653 |a Market analysis 
653 |a Marketing research 
653 |a on-line surveys 
653 |a Report 
653 |a Consumer panels 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dudleston, Sally  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6859  |y Plný text v Digitální knihovně UTB