Strategický plán ve společnosti B - NATUR, spol.s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bulová, Gabriela (Dissertant)
Other Authors: Zelený, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01277ntm a22003377u 4500
001 zp987
041 |a cze 
100 1 |a Bulová, Gabriela  |4 dis 
245 1 0 |a Strategický plán ve společnosti B - NATUR, spol.s.r.o. 
246 |a Business strategy for the company B - NATUR, spol. s.r.o. 
260 |c 2005 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2010 
653 |a strategie 
653 |a marketingový plán 
653 |a situační analýza 
653 |a segmentace 
653 |a strategy 
653 |a marketing planning 
653 |a analysis 
653 |a segmentation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Zelený, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35810  |y Plný text v Digitální knihovně UTB