|
|
|
|
LEADER |
01842ntm a22005297u 4500 |
001 |
zp9840 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Bártek, Daniel
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Modulární, dynamicky orientované prostředí pro výuku a metodika tvorby kurzů v tomto prostředí.
|
246 |
|
|
|a Modular object-oriented dynamic learning environment and methodology of creating courses with this learning environment.
|
260 |
|
|
|c 2008
|
300 |
|
|
|a 75 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství informatiky pro základní a střední školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: IT Education at Elementary and Secondary Schools
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav automatizace a řídicí techniky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a E-learning
|
653 |
|
|
|a CBT
|
653 |
|
|
|a WBT
|
653 |
|
|
|a LMS
|
653 |
|
|
|a LMCS
|
653 |
|
|
|a Constructivism
|
653 |
|
|
|a Constructionism
|
653 |
|
|
|a Social Constructivism
|
653 |
|
|
|a Cooperative learning
|
653 |
|
|
|a Learning goals
|
653 |
|
|
|a Homo Zappiens
|
653 |
|
|
|a Moodle
|
653 |
|
|
|a E-learning
|
653 |
|
|
|a CBT
|
653 |
|
|
|a WBT
|
653 |
|
|
|a LMS
|
653 |
|
|
|a LMCS
|
653 |
|
|
|a Konstruktivismus
|
653 |
|
|
|a Konstrukcionalismus
|
653 |
|
|
|a Sociální Konstruktivismus
|
653 |
|
|
|a Kolaborativní učení
|
653 |
|
|
|a Výukové cíle
|
653 |
|
|
|a Homo Zappiens
|
653 |
|
|
|a Moodle
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Jašek, Roman
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/5743
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|