Analýza marketingového mixu listových schránek firmy DOLS, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Voglová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Dobeš, Kamil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 92 s., 8 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01380ntm a22003857u 4500
001 zp9825
041 |a cze 
100 1 |a Voglová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu listových schránek firmy DOLS, a.s. 
246 |a The analysis of marketing mix of postbox in company DOLS, plc. 
260 |c 2008 
300 |a 92 s., 8 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010 
653 |a Cena 
653 |a distribuce 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a propagace 
653 |a výrobek 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing mix 
653 |a Place 
653 |a Price 
653 |a Product 
653 |a Promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dobeš, Kamil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5073  |y Plný text v Digitální knihovně UTB