Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gronychová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Dobeš, Kamil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 59 s, 10 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01425ntm a22003857u 4500
001 zp9824
041 |a cze 
100 1 |a Gronychová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o. 
246 |a The Analysis of Marketing Mix with a View to Promotion in egoé Ltd. company. 
260 |c 2008 
300 |a 59 s, 10 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a venkovní nábytek 
653 |a propagace 
653 |a distribuce 
653 |a public relations 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a outdoor furniture 
653 |a promotion 
653 |a distribution 
653 |a public relations 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dobeš, Kamil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6157  |y Plný text v Digitální knihovně UTB