Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Olivová, Miroslava (Dissertant)
Other Authors: Dobeš, Kamil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 68 s., 9 s. příloh

Cover

LEADER 01358ntm a22003617u 4500
001 zp9820
041 |a cze 
100 1 |a Olivová, Miroslava  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron 
246 |a Marketing Mix Analysis of Gastronomy Equipment in the company of Chevron 
260 |c 2008 
300 |a 68 s., 9 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038 
653 |a marketingový mix 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a place 
653 |a promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dobeš, Kamil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6146  |y Plný text v Digitální knihovně UTB