Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaňková, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Kloudová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 68 s., 5 s. příloh

Cover

LEADER 01340ntm a22003617u 4500
001 zp9796
041 |a cze 
100 1 |a Vaňková, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu 
246 |a Success factors analysis of Czech companies in the China market 
260 |c 2008 
300 |a 68 s., 5 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010 
653 |a čínský trh 
653 |a vývoz 
653 |a dovoz 
653 |a zahraniční obchod 
653 |a analýza 
653 |a China market 
653 |a export 
653 |a import 
653 |a foreign trade 
653 |a analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kloudová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5788  |y Plný text v Digitální knihovně UTB