Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mikulášek, Filip (Dissertant)
Other Authors: Šnédar, Libor (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 64 s.,3 s. příloh.

Cover

LEADER 01243ntm a22003137u 4500
001 zp9780
041 |a cze 
100 1 |a Mikulášek, Filip  |4 dis 
245 1 0 |a Reklamní taktika a strategie ve společnosti TOS Hulín a.s. 
246 |a Promotional tactic and strategy of company TOS Hulín a.s. 
260 |c 2008 
300 |a 64 s.,3 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013 
653 |a Reklama 
653 |a komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a Promotion 
653 |a communication 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šnédar, Libor  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5080  |y Plný text v Digitální knihovně UTB