Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Obrtlíková, Romana (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 62 s., 9 s. příloh

Cover

LEADER 01598ntm a22004097u 4500
001 zp9759
041 |a cze 
100 1 |a Obrtlíková, Romana  |4 dis 
245 1 0 |a Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s.r.o. 
246 |a Sponsoring like implement of marketing communication in application at company BAL TIP Slovakia Ltd 
260 |c 2008 
300 |a 62 s., 9 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a public relations 
653 |a sponzoring 
653 |a výhody a nevýhody sponzoringu 
653 |a sponzoringová kampaň 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a advertisement 
653 |a public relations 
653 |a sponsorship 
653 |a advantages and disadvantages of sponsorship 
653 |a sponsorship campaign 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6172  |y Plný text v Digitální knihovně UTB