Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jančík, Martin (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
SEO
Physical Description: 62 s., 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01500ntm a22004337u 4500
001 zp9755
041 |a cze 
100 1 |a Jančík, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera 
246 |a Electronic forms of marketing and their influence on Montáže Kučera Ltd. competitiveness. 
260 |c 2008 
300 |a 62 s., 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internet 
653 |a World Wide Web 
653 |a Domovská stránka 
653 |a Marketing 
653 |a E-mailing 
653 |a Banner 
653 |a Pop-up okna 
653 |a SEO 
653 |a Internet 
653 |a World Wide Web 
653 |a Marketing 
653 |a Homepage 
653 |a E-mailing 
653 |a Banner 
653 |a Pup-up Windows 
653 |a SEO 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5617  |y Plný text v Digitální knihovně UTB