Marketing strategy proposal for introduction of the new product Granoten SkN Nexxstar - Granitol JSC on the czech plastic-petrochemical-industry market

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Šumberová, Naděžda (Dissertant)
Other Authors Staňková, Eva (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageEnglish
Published 2008
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description58 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp9735
041 |a eng 
100 1 |a Šumberová, Naděžda  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing strategy proposal for introduction of the new product Granoten SkN Nexxstar - Granitol JSC on the czech plastic-petrochemical-industry market 
246 |a Marketing strategy proposal for introduction of the new product Granoten SkN Nexxstar - Granitol JSC on the czech plastic-petrochemical-industry market 
260 |c 2008 
300 |a 58 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a proces vývoje výrobku 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Porterova analýza pěti konkurenčních sil 
653 |a BCG analýza 
653 |a životní cyklus výrobku 
653 |a product development process 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Growth-share matrix 
653 |a Porter's five forces analysis 
653 |a product life cycle 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6286  |y Plný text v Digitální knihovně UTB