Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kepák, Aleš (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 67 s., 5s. obr. příloh

Cover

LEADER 01552ntm a22004097u 4500
001 zp9731
041 |a cze 
100 1 |a Kepák, Aleš  |4 dis 
245 1 0 |a Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY 
246 |a Utilization of sales promotion to to increase the competitiveness of XY company 
260 |c 2008 
300 |a 67 s., 5s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a podpora prodeje 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a strategie tahu 
653 |a strategie tlaku 
653 |a hobbymarket 
653 |a do it yourself 
653 |a marketing communication 
653 |a sales promotion 
653 |a competitive strenght 
653 |a pull strategy 
653 |a push stra-tegy 
653 |a hobbymarket 
653 |a do it yourself 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6985  |y Plný text v Digitální knihovně UTB