Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slaběňáková, Radka (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 58 s., 6 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01729ntm a22004577u 4500
001 zp9720
041 |a eng 
100 1 |a Slaběňáková, Radka  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent 
246 |a Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent 
260 |c 2008 
300 |a 58 s., 6 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová strategie 
653 |a primární výzkum 
653 |a sekundární výzkum 
653 |a PESTEL analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Ansoffova matice 
653 |a životní cyklus výrobku 
653 |a Bostonská matice 
653 |a marketingový mix 
653 |a Marketing strategy 
653 |a primary research 
653 |a secondary research 
653 |a PESTEL analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Ansoff matrix 
653 |a Product life cycle 
653 |a Boston matrix 
653 |a Marketing mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7077  |y Plný text v Digitální knihovně UTB