Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Adamčíková, Zdeňka (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 62 s.

Cover

LEADER 01443ntm a22003617u 4500
001 zp9716
041 |a cze 
100 1 |a Adamčíková, Zdeňka  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků 
246 |a Analyse the marketing mix in ŘEMPO VEGA, ltd. company with focus on V.I.P. customers 
260 |c 2008 
300 |a 62 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a klíčový zákazník 
653 |a spokojenost zákazníků 
653 |a ztráta zákazníků 
653 |a psychologie prodeje 
653 |a marketing mix 
653 |a key customer 
653 |a satisfaction of customers 
653 |a losing customers 
653 |a psychology of the business 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7602  |y Plný text v Digitální knihovně UTB