Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Brniaková, Ivana (Dissertant)
Other Authors: Komínková, Miroslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 68 s., 3 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01581ntm a22004097u 4500
001 zp9693
041 |a cze 
100 1 |a Brniaková, Ivana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s.r.o. 
246 |a Marketing Communication Analysis in Company Motomedia Agency, s.r.o. 
260 |c 2008 
300 |a 68 s., 3 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a statistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038 
653 |a analýza konkurencie 
653 |a internetová komunikácia 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a marketingový mix 
653 |a reklama 
653 |a SWOT analýza 
653 |a tržné segmenty 
653 |a competitive analysis 
653 |a internet communications 
653 |a marketing communications 
653 |a marketing mix 
653 |a promotion 
653 |a SWOT analysis 
653 |a market sector 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Komínková, Miroslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6943  |y Plný text v Digitální knihovně UTB