Teoretická část: Vliv počítačových technologií na estetiku, vizuální podobu realizací v grafickém designu, problematika autorství a originality v počítačové grafice - grafickém designu Praktická část: Corporate design imaginární firmy s uplatněním vysokého podílu autorsky pojatého výtvarného sdělení (např. dominace kresebných postupů)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Typltová, Barbora (Dissertant)
Other Authors Eliška, Jiří (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2008
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description47 s., 3 s. příloh

Cover

More Information
Item Description:Studijní obor: Multimedia a design - Grafický design
Studijní obor: Multimedia and Design - Graphic Design
Ústav: Ústav reklamní fotografie a grafiky
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
Access:Bez omezení
Physical Description:47 s., 3 s. příloh