Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dlouhá, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 69 s., 4 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01458ntm a22003377u 4500
001 zp9318
041 |a cze 
100 1 |a Dlouhá, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice 
246 |a Analysis of the marketing strategy of the travel movement of the city Luhacovice 
260 |c 2008 
300 |a 69 s., 4 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj 
500 |a Studijní obor: Public sector administration and regional development 
500 |a Ústav: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Marketing a management destinace 
653 |a marketingová strategie 
653 |a cestovní ruch a lázeňství 
653 |a situační analýza 
653 |a Marketing and management destination 
653 |a marketing strategy 
653 |a tourist trade 
653 |a situation analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6842  |y Plný text v Digitální knihovně UTB