Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vykoukal, Stanislav (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 92 s.

Cover

LEADER 01849ntm a22005057u 4500
001 zp9162
041 |a cze 
100 1 |a Vykoukal, Stanislav  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy s.r.o. 
246 |a The Project Of Optimalization Of Business And Marketing Tools In Technodat, CAE-systémy s.r.o. Company 
260 |c 2008 
300 |a 92 s. 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010 
653 |a CATIA&Technodat 
653 |a CAx/PLM systémy 
653 |a CRM systém 
653 |a komunikační kanály 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a obchod 
653 |a obchodní a marketingové nástroje 
653 |a projekt 
653 |a přidaná hodnota 
653 |a CATIA&Technodat 
653 |a CAx/PLM systems 
653 |a CRM systems 
653 |a communication channels 
653 |a marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a marketing mix 
653 |a business 
653 |a business and marketing tools 
653 |a project 
653 |a added value 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7282  |y Plný text v Digitální knihovně UTB