Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Skřivánková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 89 s.,3 příloh.

Cover

LEADER 01285ntm a22003137u 4500
001 zp9134
041 |a cze 
100 1 |a Skřivánková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy 
246 |a Project for setting strategy to enter the company MPL TRADING,s.r.o. on new marketplace 
260 |c 2008 
300 |a 89 s.,3 příloh. 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2010 
653 |a Strategie 
653 |a Konkurenční výhoda 
653 |a Nové trhy 
653 |a Strategy 
653 |a Competitive advantage 
653 |a New markets 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5410  |y Plný text v Digitální knihovně UTB