Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Katrňáková, Darina (Dissertant)
Other Authors: Hrazdilová Bočková, Kateřina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 104 s., 10 s. příloh

Cover

LEADER 01374ntm a22003137u 4500
001 zp9069
041 |a cze 
100 1 |a Katrňáková, Darina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o. 
246 |a Project of the marketing activities optimization in the company TVT EURO-okna Ltd. 
260 |c 2008 
300 |a 104 s., 10 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2028 
653 |a Klíčová slova: marketingové aktivity 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a optimalizace 
653 |a Keywords: marketing activities 
653 |a marketing communications 
653 |a optimization 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrazdilová Bočková, Kateřina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6599  |y Plný text v Digitální knihovně UTB