LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp9039
041 |a cze 
100 1 |a Polišenská, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu 
246 |a Marketing strategies of development in Zlin district in tourist trade section 
260 |c 2008 
300 |a 76 s., 2 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj 
500 |a Studijní obor: Public sector administration and regional development 
500 |a Ústav: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a definice marketingu 
653 |a marketing měst a regionů 
653 |a marketingový mix obce 
653 |a cestovní ruch 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nové trendy v oblasti marketingové komunikace 
653 |a analýza mikroregionu Zlínsko 
653 |a dotazník 
653 |a SWOT analýza 
653 |a projekt strategie 
653 |a definition of the marketing 
653 |a marketing of the towns and regions 
653 |a marketing mix 
653 |a turist trade 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing comunication and new trends of this 
653 |a analysis of region Zlínsko 
653 |a questionary 
653 |a SWOT analysis 
653 |a strategy project 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Schneider, Jaromír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7123  |y Plný text v Digitální knihovně UTB