Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hofmanová, Nikola (Dissertant)
Other Authors: Hájek, Oldřich (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 66 s. , 2 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01547ntm a22003617u 4500
001 zp9020
041 |a cze 
100 1 |a Hofmanová, Nikola  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína 
246 |a Marketing of the municipalities as factor of the regional development at the example of city Zlín 
260 |c 2008 
300 |a 66 s. , 2 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj 
500 |a Studijní obor: Public sector administration and regional development 
500 |a Ústav: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 23.05.2010 
653 |a Městský marketing 
653 |a cestovní ruch 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketingový průzkum 
653 |a katalog projektů 
653 |a City marketing 
653 |a tourist trade 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing research 
653 |a catalog of projects 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hájek, Oldřich  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7656  |y Plný text v Digitální knihovně UTB