Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vašková, Zdeňka (Dissertant)
Other Authors Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2008
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description108 s.,

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp8959
041 |a cze 
100 1 |a Vašková, Zdeňka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů 
246 |a Project marketing planning of HP TRONIC, s.r.o. company concerning the sales of central vacuum systems 
260 |c 2008 
300 |a 108 s., 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 
653 |a Centrální vysávací systém 
653 |a marketingový plán 
653 |a trh 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a propagace 
653 |a akční program 
653 |a Central vakuum system 
653 |a marketing plan 
653 |a market 
653 |a Competitiveness 
653 |a propagation 
653 |a active pro-gram 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5952  |y Plný text v Digitální knihovně UTB