Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomášek, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
PPC
SEO
Physical Description: 82 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01555ntm a22004097u 4500
001 zp8955
041 |a cze 
100 1 |a Tomášek, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o. 
246 |a Project effective Internet marketing for company TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o. 
260 |c 2008 
300 |a 82 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 
653 |a internetové reklamní kampaně 
653 |a PPC 
653 |a SEO 
653 |a internetový marketing 
653 |a internetový obchod 
653 |a přehled návštěvnosti 
653 |a cílení 
653 |a internet advertising campaign 
653 |a PPC 
653 |a SEO 
653 |a internet marketing 
653 |a internet business 
653 |a survey of visit 
653 |a aiming 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5649  |y Plný text v Digitální knihovně UTB