Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Starý, Milan (Dissertant)
Other Authors: Macurová, Lucie (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 95 s., 6 stran příloh.

Cover

LEADER 01599ntm a22003857u 4500
001 zp8950
041 |a cze 
100 1 |a Starý, Milan  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě 
246 |a Project metering come into operation sponsoring sport in choice firm 
260 |c 2008 
300 |a 95 s., 6 stran příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a Public relations 
653 |a sponzoring 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a metody měření sponzoringu 
653 |a metodika měření účinnosti a efektivnosti sponzoringu 
653 |a Marketing communication 
653 |a Public relations 
653 |a sponsoring 
653 |a marketing research 
653 |a the methods of measuring sponsorship efficiency 
653 |a the methodics of measuring sponsorship efficiency 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Macurová, Lucie  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5094  |y Plný text v Digitální knihovně UTB