Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení vytíženosti Pensionu Madara 2

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rusnák, Marcel (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 89 s., 3 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01449ntm a22003497u 4500
001 zp8944
041 |a cze 
100 1 |a Rusnák, Marcel  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení vytíženosti Pensionu Madara 2 
246 |a The Projekt with the use of the equipment marketing mix for the increase of the number of visitors to Pension MADARA 2 
260 |c 2008 
300 |a 89 s., 3 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing služieb 
653 |a Marketingový mix 
653 |a Porterova analýza 5 konkurenčných síl 
653 |a PEST analýza 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing of services 
653 |a Marketing mix 
653 |a Porter's model of 5 forces 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5542  |y Plný text v Digitální knihovně UTB