Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Matulíková, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 88 s., 8 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01419ntm a22003977u 4500
001 zp8927
041 |a cze 
100 1 |a Matulíková, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o. 
246 |a The Project of improving internet marketing in the TEST-LINE company 
260 |c 2008 
300 |a 88 s., 8 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Internet 
653 |a marketing 
653 |a elektronické podnikání 
653 |a internetový obchod 
653 |a email 
653 |a proužková reklama 
653 |a Internet 
653 |a Marketing 
653 |a E-business 
653 |a E-shop 
653 |a E-commerce 
653 |a email 
653 |a banner 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7001  |y Plný text v Digitální knihovně UTB