Projekt rozvoje obchodního oddělení ve společnosti PaPP, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Kotyza, Radek (Dissertant)
Other Authors Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2008
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description86 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp8920
041 |a cze 
100 1 |a Kotyza, Radek  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt rozvoje obchodního oddělení ve společnosti PaPP, spol. s r.o. 
246 |a The project of the development of commercial department in the company PaPP, spol. s r.o. 
260 |c 2008 
300 |a 86 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a prodej 
653 |a SWOT analýza 
653 |a služby 
653 |a konkurence 
653 |a propagace 
653 |a rozvoj 
653 |a sales 
653 |a SWOT analyses 
653 |a services 
653 |a competition 
653 |a promotion 
653 |a development 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6279  |y Plný text v Digitální knihovně UTB