Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hladíková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Slaměník, Antonín (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 96 s.

Cover

LEADER 01350ntm a22003377u 4500
001 zp8874
041 |a cze 
100 1 |a Hladíková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje 
246 |a Marketing strategy of tourist trade destination of the Zlin region 
260 |c 2008 
300 |a 96 s. 
500 |a Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj 
500 |a Studijní obor: Public Sector Administration and Regional Development 
500 |a Ústav: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a cestovní ruch 
653 |a marketingová strategie 
653 |a destinace 
653 |a Horní Vsacko 
653 |a tourism 
653 |a marketing strategy 
653 |a destination 
653 |a Horní Vsacko 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Slaměník, Antonín  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6130  |y Plný text v Digitální knihovně UTB