Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglcká slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Spodniak, Petr (Dissertant)
Other Authors: Atcheson, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 58 s., 5 s. příloh

Cover

LEADER 01442ntm a22003377u 4500
001 zp8505
041 |a eng 
100 1 |a Spodniak, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglcká slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí. 
246 |a English Language of Sales and Persuasive Messages in the Internet and Press Advertising. The Most Persuasive Words of English Marketing. Assumption: People Buy on Emotions. 
260 |c 2008 
300 |a 58 s., 5 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav jazyků 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a sémiotika 
653 |a znak 
653 |a význam 
653 |a advertising 
653 |a semiotic perspective 
653 |a sign 
653 |a meaning 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Atcheson, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6994  |y Plný text v Digitální knihovně UTB