Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janečka, Pavel (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 87 s.

Cover

LEADER 01331ntm a22003377u 4500
001 zp8419
041 |a cze 
100 1 |a Janečka, Pavel  |4 dis 
245 1 0 |a Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing 
246 |a Strategy of tourism development in Podhostýnsko region with concentration on event marketing 
260 |c 2008 
300 |a 87 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 
653 |a Strategie 
653 |a event marketing 
653 |a cestovní ruch 
653 |a region 
653 |a Strategy 
653 |a event marketing 
653 |a tourism 
653 |a region 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6138  |y Plný text v Digitální knihovně UTB